Thursday 9 February 2012

Saya mintak maaf tau pasal cerpen saya !!

Assalamualaikum anda!!

Saya rasakan saya memang xde bakat nak menulis cerpen ni..dulu-dulu time sekolah kalau kene tulis karangan saya tak pernah pilih cerita. Selalunya saya akan pilih karangan jenis fakta. Since saya suka membaca so mcm-mcm facts yang ada dalam kepala otak saya..baik dari segi ekonomi, politik, hiburan and even facts about gadjet semasa pun saya amik tau...huhu

So kiranya otak saya ni tidak di-train untuk menulis apa yang saya angankan...Maka cerpen saya yang pertama Kakak Sayang Kakak, Kakak Sayang Ayah tidak lah sehebat mana. Draf sebenarnya pendek je tapi since saya ni tak reti nak take down apa yang saya angankan dalam bentuk penulisan so meleret-leret je cerpen saya padahal main point pun tak masuk lagi...

Mungkin saya patut duduk diam-diam dan baca aja karya orang lain sebab saya rasa saya memang lagi sesuai membaca dari menulis. Kan?? Kan???

Oleh itu saya nak mintak maaf kepada sesiapa yang dah terbaca cerpen saya yang ntahpape ni.. Mungkin hari ini atau esok tak akan ada entry baru untuk sambungan cerpen tersebut...

Tapi saya janji saya tetap akan habiskan jugak cerpen  meleret saya tuh...InsyaAllah before cuti sem habis saya selesaikan cerpen tersebut...

Sebenarnya saya create blog ni hanyalah sebagai personal blog saya..saya nak tulis-tulis random thought saya..
Tetiba je saya menggedik nak tulis cerpen..Dah tulis baru saya realize saya memamg tak pandai nak menulis cerpen ni..Hehehehe...

Kepada q.min.z saya hargai komen-komen awak semua..terima kasih tau!!!
Saya tak mengalah tapi mungkin saya patut tulis cerpen sampai habis, edit it..fikir 100x and baru decide to post it or not...ni tak baru buat draf dah memandai post cerpen ...sudahnya meleret cerpen tuh..huhu

Saya mintak maaf kalau mengecewakan  anda semua tau...

Assalamualaikum anda! =D

1 comment:

  1. xda lah... saya tunggu nk baca update awak tau~!! hehehe...

    btw..saya pun mmg x reti tulis cerpen sbb saya tau cerita saya mesti akan jd pnjg, dh pernah cuba tp still x elok. so saya delete jer. sebab tu saya cuba novel novel nak buat pngjg pun xpe~^^

    ReplyDelete

Kata-kata anda adalah ;;