Wednesday 8 February 2012

Akhirnya masuk jugak !!!! weee~~~~``

Assalamualaikum anda!!

 Yeah!!! Hari saya rasa teramat lah gembira kerana..jeng..jeng..jeng...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ada org masuk meminang!!!! hahahaha *blushing*

okay tipu jee...heeee..jgn mara~~~

Actually hari ni duit biasiswa jpa masuk..fuhhh...tengok akaun tadi mata saya mmg jadi mcm ni terus ->  $_$


Gumbira x terkata..sempat la lompat bintang 5 kali tadi..hehehe..excited punya pasal...
 Now saya nak merancang penggunaan duit yg saya dapat ni dgn cemerlang dan terbilang..Since duit ni duit rakyat xkan nak sia-siakan kan?? heeee...

Maybe saya akan guna half dari duit ni untuk mendaftar ke Tabung Haji..ok ker??? tapi saya tak sure lagi..still dalam pertimbangan...
Apa pun saya happy bila tengok akaun saya banyak duit...
Hahahaha...



p/s : malam ni saya sambung cerpen yang tergendala semalam tu tau...sesape yg da baca time kasih sesangat...sesape yang da comment pulak anda mmg la awesome!!!! heeee...till then..
Assalamualaikum anda!! =D

No comments:

Post a Comment

Kata-kata anda adalah ;;