Saturday 11 February 2012

Okay maafkan daku yang berubah fikiran!! Sekian.


Assalamualaikum anda!!!

Saya dengan ini setelah berfikir masak-semasaknya sewaktu kopek bawang putih semalam...dan...

juga sewaktu masak nasi pagi tadi dengan ini ingin meyampaikan khabaran yang bakal mengecewakan

sesiapa yang tersinggah blog saya yang ntah pape ini....Mungkin ada yang tak rasa pape dengan khabaran ini

atau mungkin ada yang gumbira?? Eh?!!!

Setelah puas berfikir dan menimbang fikiran saya dengan dancing saya berkeputusan untuk menukar cerpen

saya meleret-leret tuh kepada novel..hehehehe...

Ya..ya saya tau anda-anda yang baik hati mesti cakap mcm ni :

::  " hish!!! zany ni xreti-reti nak tetap fikiran ker??? berubah semedang!!! benci la dia ni..tak nak dak masuk blog kau yang ntah pape ni!! k bye "

or maybe..

::   " si zany ni.. *speechless sebab da xtau nak cakap apa*

Saya terima dengan hati yang terbuka sebanyak 5cm..saya faham..saya pun tak puas hati dengan perangai saya ni.. Puas dah saya 'basuh' otak saya ni petang tadi.

So I came up with this decision..

Harap awak yang tengah online dekat ipad...

 Awak yang guna iphone...

Awak yang guna Android..

 or..

 Awak yang guna laptop tu...

 dan sedang membaca entry saya ini tak marah la ek..

Saya budak baru yang banyak melakukan kesalahan... kalau ada yang xberapa berkenan dengan saya sila-

sila lah tegur ya... maybe anda-anda yang comel buleh beri buah fikiran kepada saya...



p/s : sila lah komen cerita saya ya..baru saya boleh tau cerita saya ni boring or best ke or bole-bole jela isi masa terluang...
dann..kepada q.min.z i came up with this decision seriously because of ur comment..thanks for support me btw..
dann lagi kepada suraya yang rajin say hai dekat chat box tu..time kasih bebanyak ye!!!!

Assalamualaikum anda!! =D

No comments:

Post a Comment

Kata-kata anda adalah ;;