Sunday 22 January 2012

Pembuka bicara saya situdung Hitam

Assalamualaikum u'oll..
Alhamdulillah Allah mengizinkan saya membuat blog akhirnya..all this time i always be a silent reader but now i manage to kumpul kekuatan to create my own blog..i have been considering to create a blog since past three years (lame tu saya berfikir..hehehe)..and now finally im here..writing my baby post..baru belajar nak menulis a.k.a melalut..



tahun 2012 dengan ni saya istiharkan sebagai tahun bersejarah dlm diri saya coz da berani nak create my own blog..YEAY!!!! 2012 jjang!!!



so anda semua yg diredhai Allah..
ini adalah peringatan penting kepada anda..sila baca dgn teliti dan memahami konteks dan tatabahasa ayat di bawah..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

REMINDER!!!!!

my blog might be boring ( ok me myself personally think "surely" is more suitable than "might be"..hahaha )
when u'olls bace my post later..(kalo ade org bacela) u'olls may think like..
:: this situdung Hitam surely dun have any talent to write!!!!! ::
or maybe
 :: gosh..ape je situdung Hitam ni merepek??!!!!::
ok..go ahead u'olls..i seriously dun mine at all..( ok tipu ni..i do mine but pretend to be cool actually) hahaha..



me myself sedar yang saya mmg xda bakat nak menulis..ye saya situdungHitam sesungguhnya amat sedar diri ni..
TAPI...
saya nak jugak menulis..hehehehe..so..this is the starting of my ramblings````
till then..jumpe lagi bile jari jemari pendek saye ni gatal nak menulis..
Assalamualaikum anda!!

No comments:

Post a Comment

Kata-kata anda adalah ;;